7.14.2014

Ukrainian Cultural Festival "Soyuzivka" (Part 1)



Це мій перший пост у цьому блозі і мені дуже пощастило почати свою колонку з того, що для мене так важливо. Цей пост про грандіозний український фестиваль, який щорічно проходить у місті Керхонксон, штат Нью-Йорк. Звісно, для читачів, які не розуміють українською, мені доведеться все перекладати на російську.

Это мой первый пост в этом блоге и мне очень повезло начать свою колонку с того, что мне так важно. Этот пост о грандиозном украинском фестивале, который ежегодно проходит в городе Керхонксон, штат Нью-Йорк. Конечно, для читателей которые не понимают по-украински, мне придется все переводить на русский.



Отже, свою фото-розповідь я розпочну з фотографій з так званого містечка Сум, у місті Елленвілль, штат Нью-Йорк, де ми ночували після фестивалю і провели одну добу. 

Итак, свой фото-рассказ я начну с фотографий так называемого городка Сум, в городе Елленвилль, штат Нью-Йорк, где мы ночевали после фестиваля и провели один день.


В'їзд до містечка з трасси

Въезд в городок с трассы


Шматочки української сімволіки починаються з автівок на парковці

Кусочки украинской символики начинаются с машин на парковке


Далі можна побачити все, що треба маленькому містечку: ресторан, адміністрацію, кафе, культурний центр, житлові будинки, декілька капличок та ін.

Далее можно увидеть все, что нужно маленькому городку: ресторан, администрацию, кафе, культурный центр, жилые дома, часовники и пр.


Але це ще не вся краса маленького шматочка України. Місцеві мешканці, як справжні українці, потурбувались про свій відпочинок ;) і влаштували посеред міста величезний бассейн, гральний майданчик для дітей, тенісний корт та інші місця для розваг

Но это еще не все прелести маленького кусочка Украины. Местные жители, как настоящие украинцы, позаботились о своем отдыхе;) и устроили посреди города огромный бассейн, игровую площадку для детей, теннисный корт и другие места для развлечений


Але ж найбільше мене вразив монумент із надпісом "Героям слава" ("Glory to the Heroes"), українськім гербом і бюстами Степана Бандери, Романа Шухевича, Євгена Коновальця та Симона Петлюри  

Но больше всего меня поразил монумент с надписью "Героям слава", украинским гербом и бюстами Степана Бандеры, Романа Шухевича, Евгения Коновальца и Симона Петлюры 


Трошки далі, у самому лісі, розташований невеличкий готель, в якому, звісно, на момент нашого приїзду вже не було жодного вільного номеру. Але ми із задоволенням заночували у машині. Мені пощастило, що у хлопців, з якими я приїхала, величезний Рейндж Ровер, а спати ми пішли аж о сьомій ранку, були втомлені і щасливі, тому ніякого дискомфорту не відчули :) зупинились ми біля наметів, де розташувались знайомі з Чікаго. 

Немного дальше, в самом лесу, расположен небольшой отель, в котором, конечно, на момент нашего приезда уже не было ни одного свободного номера. Но мы с удовольствием переночевали в машине. Мне повезло, что у ребят, с которыми я приехала, огромный Рейндж Ровер, а спать мы пошли аж в семь утра, были уставшие и счастливые, поэтому никакого дискомфорта не почувствовали :) а остановились мы рядом с палатками, в которых расположились знакомые из Чикаго.


На цьому я закінчую першу частину посту про Союзівку, тому що, на жаль, це всі фото, які я встигла зробити у Сумі. В мене було багато інших забав: басейн, прогулянки лісом, популярна американська гра у beer pong, спілкування зі справжніми українцями під горілочку, в решті-решт :) Не буду навіть намагатись описати відчуття, яке мене переслідувало ці декілька днів, і не покидає й досі. Я опинилася у такііій українській України, якої на Батькивщині майже не бачила. Це було дуже круто, дякую всім, хто був поруч, за це свято. Слава Україні! 

На этом я заканчиваю первую часть поста про Союзовку, потому что, к сожалению, это все фото, которые я успела сделать в Суме. У меня было много других развлечений: бассейн, прогулки по лесу, популярная американская игра beer pong, общение с настоящими украинцами под водочку, в конце-концов :) Не буду даже пытаться описать чувство, которое преследовало меня этих несколько дней, и не покидает до сих пор. Я оказалась в такооой украинской Украине, которой на Родине почти не видела. Это было очень круто, спасибо всем, кто был рядом, за этот праздник. Слава Украине!


P.S. 
Трохи фотографій з Інстаграму: 
Немного фотографий с Инстаграма:

Photos from instagram.com/mariianaumenko

Комментариев нет:

Отправить комментарий