7.15.2014

Ukrainian Cultural Festival "Soyuzivka" (Part 2)



Розповідь про самий фестиваль буде забагато коротша: вибачайте, та мені було занадто весело, тому фотографій дуже мало. Дуже шкода, що ми приїхали лише на концерт, вже пізно ввечері, тому що програма була цікавезна: по-перше - це, звісно ж, ярмарок та базар впродовж усіх днів фестивалю; фільми, призначені подіям Євромайдану (те, що я дуже хотіла побачити) та фотовиставка "Maidan through the Lens"; оркестра "Забава"; хор "Думка"; танцювальні ансамблі "Русалка" та "Dance Workshop"; навіть конкурс поїдання вареників; концерт молодих артистів та багато інших кльових заходів.

Рассказ о самом фестивале будет намного короче: простите, но мне было слишком весело, поэтому фотографий очень мало. Очень жаль, что мы приехали только на концерт, уже поздно вечером, потому что программа была интереснейшая: во-первых - это, конечно же, ярмарка и базар на протяжении всех дней фестиваля; фильмы, предназначенные событиям Евромайдана (то, что я очень хотела увидеть) и фотовыставка "Maidan through the Lens"; оркестр "Забава"; хор "Думка"; танцевальные ансамбли "Русалка" и "Dance Workshop"; даже конкурс поедания вареников; концерт молодых артистов и много других клевых мероприятий. 

На території фестивалю також є головний будинок, басейн, волейбольний майданчик, велика та маленька сцени (назва останньої - "Веселка"), 2 бари, та ін. Вся територія поділена на, так би мовити, області. Вони всі мають назви декількох міст України: Ужгород, Карпати, Чернівці, Галич, Полтава, Одеса та Київ, у якому на карті фестівалю чомусь позначений навіть один з районів міста - Дарниця. 

На территории фестиваля также есть главный дом, бассейн, волейбольная площадка, большая и маленькая сцены (название последней - "Веселка"), 2 бара, и др. Вся территория поделена на, так сказать, области. Они все имеют названия нескольких городов Украины: Ужгород, Карпаты, Черновцы, Галич, Полтава, Одесса и Киев, в котором на карте фестиваля почему-то обозначен даже один из районов города - Дарница.


І ось нарешті я підійшла до найцікавішого - хедлайнерів фестівалю. Якщо я скажу, що побачити цю співачку то була моя мрія з дитинства, тим я не скажу нічого. Не вистачить мого запасу жодної з мов, щоб описати ту любов до неї та ті відчуття, що прокидаються в мені, коли я чую її голос. Увага! Українська співачка, продюсер, екс-депутат, громадська діячка, народна артистка України та голос і дух Євромайдану - Руслана! Упродовж її концерту  в мене лилися сльози.

И вот наконец я подошла к самому интересному - хедлайнерам фестиваля. Если я скажу, что увидеть эту певицу - была моя мечта с детства, я не скажу ничего. Не хватит моего запаса ни одного из языков, чтобы описать любовь к ней и ощущения, которые просыпаются во мне, когда я слышу ее голос. Внимание! Украинская певица, продюсер, экс-депутат, общественный деятель, народная артистка Украины и голос и дух Евромайдану - Руслана! За ее концерта у меня лились слезы.


Video from instagram.com/mariianaumenko

Одразу після Руслани на сцену вийшов не менш популярний український співак Олег Скрипка. Особисто в мене це з початку не викликало ніяких емоцій. Доки він не почав співати. Це було дуже-дуже весело, бо якщо на Руслані я фотографувала, знімала відео, плакала і підспівувала, то на Скрипці я танцювала з хлопцями, співала, посміхалась і розважалась :)

Сразу после Русланы на сцену вышел не менее популярный украинский певец Олег Скрипка. Лично у меня это с начала не вызвало никаких эмоций. Пока он не начал петь. Это было очень-очень весело, потому что если на Руслане я фотографировала, снимала видео, плакала и подпевала, то на Скрипке я танцевала с ребятами, пела, улыбалась и развлекалась :)


Video from instagram.com/mariianaumenko

Наостанок в мене є декілька фото відвідувачів фестивалю та групове фото нашої компанії - хлопців та дівчат з Чікаго, Нью-Джерсі та Нью-Йорку, яким я хочу сказати величезне ДЯКУЮ  за все. З вами було дуже файно:) сподіваюсь побачитись на концерті Вакарчука ;)

Напоследок у меня есть несколько фото посетителей фестиваля и групповое фото нашей компании - ребят из Чикаго, Нью-Джерси и Нью-Йорка, которым я хочу сказать огромное СПАСИБО за все. С вами было очень классно :) надеюсь увидеться на концерте Вакарчука ;) 

Спереду на футболці надпис "Хутін пуйло" :)
Спереди на футболке надпись "Хутин пуйло" :)

Слава Україні!

Слава Украине! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий